SOMMEREN 2011

Nå har jeg kommet hjem fra telttur, dusjet, spist middag og gjort noen av leksene. En av leksene( i nynorsk ) var å skrive om hva jeg har gjort i sommer. Jeg tenkte jeg skulle legge ut teksten på en oppsummering på noe av det jeg har gjort i sommer. Ikke mobb!! Jeg er ikke så forferdelig flink i nynorsk, så det er nok ganske mye feil der, men jeg prøver.

Sommaren 2011
Når sommaren akkurat hadde begynt jobba eg i ei uke med å pakke hvalkjøtt på Ellingsen. Eg og June jobba der ilag. Vi fikk ca 114 kr i timen, noko vi var veldig nøyda med. Så kom fiske-festivalen. Det var utruleg koselig, flott vær, masse folk og ett par artige aktivitetar. De hadde til og med fått sukkerspinn maskin til Skrova!
Så ei lita stund seinare serverte eg, Alina og June i eit bryllup. Det var eit kjempe fint bryllup som de hadde ute på ei kai. Vi tjente også ganske bra, det einaste minuset var at vi jobba med ei skikkelig sint koke dame.
Så dro eg og søstra mi Viktoria til Oslo. Vi tok først fly fra Bodø til Gardemoen, så tok vi tog derifra til forskjellige plassar før vi til slutt endte opp i Asker hvor vi blei henta av Sigurd, Helena og Victoria. Så kjørde vi til hytta deres som er i Larvik. Der var vi i eit par daga og hadde det kjempe koseleg. Vi bada, kjørde båt, sola oss og kosa oss.
Så dro vi til Heidi og Lennart som bor i Asker. Der dro vi på cafe og shoppa litt. Så dro vi 4 til Oslo med tog og shoppa masse meir, spiste is, god mat og hadde det fantstisk i hovedstaden.
Da vi kom hjem til Skrova var Kristine også kommet. Siden været var så dårleg så var det ikke mye å gjøre. Men vi var bla med Kristian og Mathias som er nokon bekjente av Kristine. Vi hadde de kjempe artig sammen.
Ellers har eg vært på to båtturar, ein i rundt om kring, og ein til Bodø. Eg har vært på bakgårdsfest. Eg har bla vært ilamme Ebbe, Christine, August, June, Emma, Helga og mange fleir. Mest har eg vært ilamme Ina og Viktoria. Eg har lært meg å kjør båt. Eg har vært litt på stranda.
Eg har hatt ein fin sommar!
Aurora Ellingsen

sommer med fine folk <3

Én kommentar

roda

01.09.2011 kl.20:14

du har ikkje skrevet et ord om mae..:(